fbpx

Kære Live Culture-gæst

 

Sker der ændringer til en koncert, du har billet til, kontakter vi dig altid direkte via mail. På grund af stort pres ved Ticketmaster kan der dog gå et par dage før, du modtager en mail.


De fleste billetter til Live Cultures-liveoplevelser sælges via Ticketmaster. Find information om hvert enkelt event på www.liveculture.dk.

Har du spørgsmål til din billet, er du velkommen til at kontakte os via e-mail info@liveculture.dk. Husk at oplyse dit ordrenummer.
Du er også altid velkommen til at kontakte os telefonisk på Tlf. 21 15 55 05, telefonerne er åbne mandag-fredag kl.10.00-12.00.

 

COVID-19

Pas på hinanden og på kulturen!

Hos Live Culture følger vi naturligvis myndighedernes anbefalinger og beder alle gæster at følge anbefalinger og retningslinjer. Der er opsat ekstra håndsprit på alle koncertsteder. Find de gældende retningslinjer: https://www.sst.dk/da/corona

Skulle uheldet være ude og du op til en koncert, konstaterer du er smittet med COVID-19, ombytter vi din billet vederlagsfrit til en anden koncert. Det er ligeledes muligt at få refunderet din billet jf. de gældende regler ved billetkøb. Send en e-mail og oplys dit ordrenummer på info@liveculture.dk

Læs længere nede på siden omkring din garanti ved ændring af koncerter.

 

Kontantløse koncerter: Vi gør opmærksom på at Open Air-koncerter, koncerter i Black Box i Jyske Bank Arena, Odense og Jyske Bank Arena, Odense og Landsbyen er kontantløs. Det er muligt at indsætte kontanter på et værdikort der kan benyttes i barerne. Eksterne samarbejdspartnere med madboder og merchandise har egne betalingssystemer, hvorfor nogle tager imod kontanter. Når koncerter afholdes i ODEON og Magasinet er det deres gældende regler der følges. Se mere på deres hjemmesider.

SPØRGSMÅL OG SVAR 

Reminder/information om koncerten

  • Et par dage inden liveoplevelsen sender vi en e-mail via Ticketmaster. Dette er udelukkende gældende til koncerter, hvor billetter sælges via Ticketmaster.

Hvornår slutter koncerten? 

Jeg kan ikke komme i kontakt med Ticketmaster

  • Hvis du har udfordringer med at komme igennem til Ticketmaster, kan du se hvilket tidsrum de har mindst travlt her.
  • Alternativt kan du sende en e-mail til Live Culture på info@liveculture.dk, husk at oplyse ordrenummer.

Sidde eller ståkoncert?

  • I Landsbyen kan du både sidde og stå. Medbring evt. siddepude eller køb en i barerne.
  • Til udvalgte ståkoncerter i Black Box, Jyske Bank Arena, hvor koncerten er annonceret som ståkoncert, vil der være adgang til tribunesiddepladser. Det fremgår af eventet her på hjemmesiden.

Find vej

  • Du kan se adressen på koncertstedet på www.liveculture.dk under begivenheden. Indtast adressen under “TIL” på Rejseplanen og find vej.

Spis og sov før- og efter koncerter

Kan jeg få pengene tilbage for min billet, hvis koncertdato/tidspunkt ændres?

  • Ja – hos os har du 100% tryghed når du køber billet. Hvis din koncert er aflyst, får du automatisk dine penge refunderet. Du har dog mulighed for at ombytte din billet til en anden koncert og herved undgå administrationsgebyr ved købet af en ny billet. Ønsker du dette, kontakter du blot Ticketmaster, jf. den mail, du modtager vedr. den berørte koncert.
  • Hvis din koncert er flyttet, gælder din billet til koncerten i 2021 med den samme kunstner. Har du f.eks. en koncertbillet til Malurt i Den Fynske Landsby i 2020, så giver din billet adgang til Malurt i Den Fynske Landsby i 2021. Ønsker du at få dine penge retur er det vigtigt, at du kontakter Ticketmaster senest 14 dage efter du har modtaget mail fra dem.
  • Billetter til Valdemars Slot Open-air 2020 giver automatisk adgang til Olympen Live 2022.
  • Hvis din koncert er flyttet, og du ønsker dine penge refunderet, kontakter du Ticketmaster, jf. den mail, du modtager vedr. den berørte koncert.

Kan jeg benytte min billet til næste års koncert?

  • Ja! Din billet giver adgang til næste års koncert i 2021 med samme kunstner. Har du f.eks. en koncertbillet til Malurt i Den Fynske Landsby i 2020, så giver din billet adgang til Malurt i Den Fynske Landsby i 2021. Det samme gælder billetter til Valdemars Slot Open-air.

Den koncert, jeg har købt billet til, er aflyst eller flyttet – kan jeg benytte billetten til en anden koncert?

  • Hvis din koncert er aflyst, får du automatisk dine penge refunderet. Du har dog mulighed for at ombytte din billet til en anden koncert og herved undgå administrationsgebyr ved købet af en ny billet. Ønsker du dette, kontakter du blot Ticketmaster, jf. den mail, du modtager vedr. den berørte koncert.
  • Hvis din koncert i Den Fynske Landsby er flyttet til 2021, har du mulighed for at bytte billetten til en anden koncert i Den Fynske Landsby i 2021. Ønsker du dette, kontakter du blot Ticketmaster, jf. den mail, du modtager vedr. den berørte koncert

Hvorfor kan jeg ikke få refunderet gebyret?

  • Vi kan desværre ikke refundere gebyret for billetten, idet gebyret er vores eksterne udgift til billetudbyderen. Dette jf. vores retningslinjer for køb af billetter.
  • Der vil dog ikke være yderligere gebyrer på ombytning eller refundering af billetter.

Kan jeg få refunderet/ombyttet en eller flere billetter i min guld-, sølv- eller platin billetpakke til Den Fynske Landsby?

  • Så snart det endelige program for Den Fynske Landsby 2021 er offentliggjort, vil du blive kontaktet af Live Culture, så vi sammen kan bygge en ny pakke af de udbudte koncerter, jf. den pakke, du har købt. Hvis du til den tid hellere ønsker pengene refunderet, sørger vi for refunderingen.

Hvornår hører jeg noget fra jer vedr. refundering?

  • Alle billetkøbere vil modtage en mail fra Ticketmaster (billetudbyderen), og heri vil det tydeligt fremgå, hvordan du kan få refunderet/ombyttet dine billetter.
  • Ticketmaster oplever i øjeblikket ekstraordinær travlhed på grund af antallet af aflysninger og flytninger, og deres håndtering af refunderinger tager derfor længere tid end normalt.
  • Billetprisen vil blive tilbageført til din konto inden for to måneder.
  • Gebyrer, tillæg samt eventuelle forsendelsesomkostninger refunderes ikke.

Hvad gør jeg, hvis jeg har købt billetten i fysisk form?

  • Du vil altid være registreret med navn og mailadresse ved billetkøbet – og du vil derfor også modtage en mail med information om de muligheder, du har for enten at overføre billetten til 2021 eller få denne refunderet.

Hvad gør jeg, hvis jeg har vundet billetter i en konkurrence?

  • Billetten giver automatisk adgang til næste års koncert i 2021 med samme kunstner. Har du f.eks. en koncertbillet til Malurt i Den Fynske Landsby i 2020, så giver din billet adgang til Malurt i Den Fynske Landsby i 2021. Det samme gælder billetter til Valdemars Slot Open-air.
  • Vi refunderer desværre ikke værdien af billetter vundet i konkurrencer.

Jeg har købt en picnic-kurv til Valdemars Slot Open-air – får jeg refunderet den?

  • Picnic-kurven overføres automatisk til Open-air 2022.
  • Hvis du ønsker pengene refunderet, kontakter du Ticketmaster, jf. den udsendte mail.

svar på alt muligt andet godt

Er du en vaskeægte musikelsker?

  • Du kan blive medlem af Club Live Culture kvit og frit. Læs mere her.

Er du en vaskeægte musikelsker?

  • Du kan blive medlem af Club Live Culture kvit og frit. Læs mere her.